Feel It

Wednesday 7 March 2012

Langit tidak selalunya cerah.

Sesungguhnya langit tidak selalu cerah, lebih - lebih lagi sekarang ini, hujan terlalu lebat di luar sana, aku juga tadi kebasahan sangat kekuyupan.. Jalan raya di penuhi dengan air..kereta lalu lalang hanya memercikkan air yang bertakung di jalan raya. habislah kena kat aku, sebab itu aku kebasahan kekuyupan....


Ceritanya begini, kenapalah dia tu susah sangat nak memahami yang aku ni sebenarnya ada menaruh hati pada nya.. Mungkin aku hanya bermimpi yang suatu hari nanti dia akan tersedar bahawa apa yang dia cari selama ini ada pada aku.. 

If you could see that I'm the one who understands you. 
Been here all along so why can't you see?
You belong with me
Dreaming bout the day when you wake up and find
That what you're looking for has been here the whole time

Have you ever thought just maybe, sesungguhnya aku sudah penat, penat menghadapi semua ini. Penat untuk memulakan langkah dari pertama, permulaan, start.. Alangkah baiknya kalau boleh dapat seperti jatuh kedebuk jer mcm tu,.. hehehe...

Hetty, wake up... You are dreaming,...! wake up.. Go head for what you have start... keep it up and dont give up..!

Huarghhhhh...!!! apa aku bermimpi ker... ? betulker? bila masa lak aku tido... kan tadi baru jer balik keje, lepas sampai rumah, mandi dan berbaring sambil menulis blog ini. bila masa aku tidur...
Hei.. Tulisan merah,,, ko siapa?

Aku adalah satu suara dari dalam sudut hati kamu yang satu lagi... 

he he he.. yer ker,? kenapa aku tak tau... Apalah tadi aku nak tulis pasal lain... sekarang dah masuk ke topic lain plak... 

Sebenarnyer.. orang yang aku admirer ni jauh di Eropah sana.. dia pun dah tau yang aku sukakan dia.. dan yang paling bestnyer dia pun suka kat aku, honestly.. tapi sekarang nie dia x nak hubungan jarak jauh.. sebab dia ada history pasal far - far away relationship ni... 

So apa yang aku boleh buat.. tunggu..? tempoh dia bekerja di sana ialah 3 tahun.. Aku janji selama itu juga aku akan menunggu, aku akan menanti.. so buat masa sekarang nie memang aku tak tau nak cakap apa and nak buat macam mana.. 

Berbaloi ker apa yang ko tunggu tu...?Baik ko grab jer apa yang ada di depan mata ko.. tapi kenalah pilih pilih cikit..

Diamlah tulisan merah, aku serius ni,, aku sanggup menunggu.. walau beribu tahun pun.. so sekarang aku akan terus menunggu dan menunggu. Menanti dan menanti.. Harap - harap penantian aku ini berbaloi. 

Tuhan silalah dengar rintihan hati ni... 
malam ini ku sendiri tak ada yang menemani
seperti malam-malam yang sudah-sudah
hati ini selalu sepi tak ada yang menghiasi
seperti cinta ini yang selalu pupus

tuhan kirimkanlah aku kekasih yang baik hati
yang mencintai aku apa adanya
mawar ini semakin layu tak ada yang memiliki
seperti aku ini semakin pupus


Amin....

Thanks Tulisan merah.... 

No comments:

Post a Comment